Пошуковий запит: (<.>A=Огар О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Огар О. М. Розрахунок раціональних конструктивно-технологічних параметрів сортувальних гірок на основі системного підходу [Електронний ресурс] / О. М. Огар // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 136. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_136_3
|
2. |
Огар О. М. Розробка процедури розрахунку раціональних параметрів поздовжнього профілю спускної частини сортувальних гірок [Електронний ресурс] / О. М. Огар, Л. А. Страна, Л. В. Бригіна // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 135. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_135_8
|
3. |
Огар О.М. Математична модель визначення раціональних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальних гірок [Електронний ресурс] / О.М. Огар // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 137. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_137_5
|
4. |
Огар О. М. Розроблення узагальненої процедури розрахунку раціональних конструктивно-технологічних параметрів сортувальних гірок [Електронний ресурс] / О. М. Огар, Ю. В. Куртяк, Ю. С. Лунякіна, Д. В. Півень // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 140. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_140_14
|
5. |
Огар О. М. Формування керуючих дій на процес скочування відчепів з гірки [Електронний ресурс] / О. М. Огар // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 142. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_142_3
|
6. |
Огар О. М. Розрахунок координат осей вагона при скочуванні відчепів з гірки [Електронний ресурс] / О. М. Огар // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 143. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_143_5
|
7. |
Огар О. М. Розрахунок конструктивних параметрів структур гіркових горловин з вагонними уповільнювачами легких типів [Електронний ресурс] / О. М. Огар // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 145. - С. 34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_145_8
|
8. |
Огар О. М. Підвищення якості регулювання швидкості скочування відчепів на автоматизованихсортувальних гірках [Електронний ресурс] / О. М. Огар, О. С. Губачова, Л. А. Страна // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 3(3). - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_3(3)__4 Проаналізовано досвід експлуатації автоматизованих сортувальних гірок. Доведено необхідність формування керуючих дій за прогнозних значень параметрів метеорологічних умов. Обгрунтовано метод прогнозування значень вказаних параметрів.
|
9. |
Огар О. М. Розрахунок швидкості і напрямку вітру в імітаційних моделях скочування відчепів з гірки [Електронний ресурс] / О. М. Огар // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 150. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_150_12
|
10. |
Федорова С. В. Проліферативний ріст та біохімічні зміни кондиційного середовища як показники функціональності за культивування клітин яйцепроводів кролів на модифікованих покриттях [Електронний ресурс] / С. В. Федорова, О. В. Штапенко, І. І. Гевкан, І. О. Матюха, М. О. Жолобко, О. М. Огар, Ю. Б. Стецишин, Ю. І. Сливчук // Біологія тварин. - 2013. - Т. 15, № 4. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bitv_2013_15_4_19
|
11. |
Огар О. М. Удосконалення підходів до управління процесом скочування відчепів з гірки [Електронний ресурс] / О. М. Огар, В. І. Ковалишин, О. О. Кашенець // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158(1). - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_158(1)__5
|
12. |
Огар О. М. Дослідження ефективності застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів [Електронний ресурс] / О. М. Огар, К. В. Таратушка // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 9. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_9_10 Мета роботи - обгрунтування доцільності застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів на залізницях України. Для можливості реалізації технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів запропоновано сортувальний пристрій зі спеціальною конструкцією плану і профілю. Обгрунтування доцільності застосування вказаної технології базується на використанні методів імітаційного моделювання, аналізі одержаних результатів розрахунку показників процесу скочування розрахункових бігунів та порівнянні сортувальних пристроїв традиційної і нової конструкції з позиції необхідності застосування на них окремих засобів, пристроїв і систем, що є елементами технічного оснащення. Доведено можливість застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів на основі результатів імітаційного моделювання скочування розрахункових бігунів. Виявлено основні переваги вказаної технології з позиції забезпечення безпеки і ефективності процесу розформування поїздів. Вперше запропоновано технологію гравітаційно-прицільного гальмування відчепів, реалізація якої можлива шляхом застосування сортувального пристрою зі спеціальною конструкцією поздовжнього профілю і плану горловини. На відміну від відомих підходів щодо підвищення ефективності процесу розформування поїздів означений підхід суттєво спрощує технологію регулювання швидкості скочування відчепів, вимагає автоматизації їх гальмування тільки на парковій гальмовій позиції та дозволяє зменшити вплив "людського" фактору і параметрів, що мають стохастичну природу, на показники сортувального процесу. Сортувальний пристрій з гравітаційно-прицільним гальмуванням відчепів може використовуватись за будь-яких умов експлуатації для підвищення ефективності та безпеки процесу розформування поїздів.
|
13. |
Огар О. М. Аналіз роботи підсистем регулювання швидкості скочування відчепів в автоматизованих системах управління сортувальними станціями [Електронний ресурс] / О. М. Огар, М. А. Асеєв, О. А. Іваненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 161. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_161_10
|
14. |
Альошинський Є. С. Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України у системі міжнародних перевезень [Електронний ресурс] / Є. С. Альошинський, О. М. Огар, О. С. Пестременко-Скрипка // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 170. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_170_11
|
15. |
Огар О. М. Визначення раціонального місця розташування пасажирської станції для обслуговування високошвидкісних поїздів у крупному залізничному вузлі [Електронний ресурс] / О. М. Огар, М. С. Кужавський, Є. М. Кузнецов, М. В. Наумов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 173. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_173_8
|
16. |
Огар О. М. Вплив обсягів переробки вагонопотоків на тип сортувального пристрою [Електронний ресурс] / О. М. Огар, О. О. Шапатіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 27. - С. 61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_27_80
|
17. |
Огар О. М. Математична модель визначення раціонального місця розташування пасажирської станції для обслуговування високошвидкісних поїздів у великому залізничному вузлі [Електронний ресурс] / О. М. Огар, М. С. Дребот, А. Б. Мумінов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 166. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_166_6
|
18. |
Огар О. М. Розподіл транспортних подій на залізницях України за категоріями залежно від тяжкості наслідків [Електронний ресурс] / О. М. Огар, О. В. Розсоха, Г. В. Шаповал, Ю. В. Смачило // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_3 Висвітлено аспект стосовно розробки методики розподілення транспортних подій за критерієм середнього матеріального збитку і встановлення фінансових меж між наявними видами транспортних подій. У наш час на залізницях України транспортні події класифікують за тяжкістю наслідків і виражають у натуральних величинах. Наявна система класифікації поступається системі класифікації транспортних подій, яка діє на території країн Європейського Союзу (ЄС). Транспортні події в країнах ЄС класифікують як за типом, так і за критерієм матеріального збитку. Для розподілення транспортних подій на залізницях України за категоріями залежно від тяжкості наслідків використовують метод найближчого сусіда. Він ураховує середні збитки від транспортної події, його особливістю є можливість встановлення фінансових меж. Запропоновано ефективний метод розподілення транспортних подій на залізницях України за категоріями залежно від тяжкості наслідків із використанням кластерного аналізу. Наведені результати розрахунків надають змогу розподілити транспортні події на 3 групи та встановити фінансові межі між ними. Удосконалено методику розподілення транспортних подій за категоріями залежно від матеріальних збитків від них. Відповідно до неї транспортні події розподілено на 3 групи. Уперше було запропоновано фінансові межі між групами транспортних подій. Подальші дослідження запропоновано спрямувати на підтвердження розмірів фінансових меж. У результаті досліджень з'явилася можливість оцінити транспортні події не тільки за тяжкістю їх наслідків, а й за критерієм матеріального збитку. Цей підхід надає змогу також оцінити стан безпеки руху на окремих ділянках, станціях чи дирекціях залізниці. На основі одержаних результатів можливий подальший розвиток системи класифікації транспортних події, а також її інтегрування в європейську систему класифікації.
|
19. |
Мойсеєнко В. І. Розвиток залізничних цифрових систем та технологій у контексті інженерії 4.0 [Електронний ресурс] / В. І. Мойсеєнко, О. М. Огар, В. В. Гаєвський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 3. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_3_3
|
20. |
Огар О. М. Розроблення процедури розрахунку витрат дизельного палива і часу на виконання маневрового напіврейсу на безгіркових cортувальних пристроях [Електронний ресурс] / О. М. Огар, М. Ю. Куценко, М. М. Верховод, Ю. С. Старинцева, А. В. Топчій // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2020. - Вип. 189. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2020_189_10
|
| |